Odpoczynek

Odpoczynek

poniedziałek, 12 listopada 2012

Tata i kąpiel? Dlaczego?

Mama dzisiaj rano ze śmiechem mi zakomunikowała, że dzisiaj kąpie mnie tata. Chciałem się zapytać czy na pewno będzie wiedział co robić, bo nigdy wcześniej mnie nie kąpał. Ale tata zaczął mnie od razu przekonywać, że będzie dobrze. Zobaczymy!

Nadszedł wieczór i tata zakomunikował, że już czas. Położył mnie na macie i zaczął rozbierać. Po zdjęciu pieluchy poczułem wiatr w żaglach (  a może raczej na jajkach? ) i zacząłem sobie fikać! I nagle coś zobaczyłem! A co to jest to coś czym ja macham? Wyrasta mi z pupki! Yyyyy! Tata mówi, że to nóżki!
Muszę spróbować je wsadzić do buzi! Ciekawe jak smakują!
Tata, ja chcę się nóżkami pobawić! Czemu wsadzasz mnie do wanienki? Nie, ja chcę....
Mmmm, jaka przyjemna woda. I tata taki delikatny. Uśmiechnę się do niego, żeby wiedział, że mi dobrze. Aaaa, tata uśmiechną się też do mnie! Oj już koniec? To teraz moja ulubiona część. Wycieranie.
A potem oliwka i ubieranie. Mama zawsze mi mówi, że ładnie pachnę.

O a teraz mleczko dostanę!
Mniam, niam, niam, niam....

A nóżki? Spróbuję je jutro. Po butli idę spać, o!

KOMENTARZ MAMY:
Tata dał radę na celujący z plusem. Wykąpał synka a ten za to dziękował uśmiechami. Strzelał ich więcej niż u mnie... . Jestem chyba zazdrosna.
A nóżki? To temat na następny raz.

A tak z innej beczki:

Synuś skończył trzy miesiące! Magiczna data - 10.11.2012

5 komentarzy:

  1. Mój też dziś kąpał małego :) jeszcze miesiąc temu bał się go obracać na brzuszek a dziś bez problemu :) Lubię na nich patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas tylko tata kąpal małego :-) od początku dawali razem a teraz to ja kąpie okazyjnie :-) to czas taty i syna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas od samego początki tata kapał, ja dosłownie tylko kilka razy kąpałam synka. Teraz sam się chlupie w głębokim brodziku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, odwazna mama ;) u nas od poczatku do tata kapal ;)

    OdpowiedzUsuń