Odpoczynek

Odpoczynek

poniedziałek, 4 lutego 2013

Piżamki i inne ubranka.

O co chodzi z tymi piżamkami? No ja się pytam. Rano mama przebiera mnie w jakieś spodnie i bluzeczkę. Nie bardzo rozumie, że mi wygodniej w tym drugim! W piżamce, znaczy się. I kulać się jest inaczej! A tu coś takiego. Tyle z tego dobrego, że tą "snuzę" mama wtedy zdejmuje, kiedy nie śpię. Mówiła mi, że do roczku będzie zakładać a potem będę miał spokój. No.

Tata to fajny gość. To on zostaje ze mną większość dnia a ja mam z nim umowę! Tata nie zakłada mi ciuszków, tylko zostawia mnie w piżamce. Mówi, że wygodniej mu mnie ubierać na wyjazd do mamy. A ja w kombinezoniku sobie siedzę wtedy. A w nim mi tak cieplutko i milutko. Chciałbym tam zostać. Ale jak wracamy do domku to mama mi zdejmuje i zostawia mnie wtedy w piżamce.

Tata to najbardziej nie lubi jak mam skarpetki założone. Bo marudzi, że ściągam. A ja wam mówię, jaka to frajda tak nóżkami fikać, że spadają. Bo czasem aż całusa od mamy dostanę w małego paluszka. A tata zbiera i zakłada skarpetki z powrotem na nóżki. Świetna zabawa!

Tato, ja uwielbiam się z Tobą tak bawić! I uwielbiam tą pacynkę co ją na rączkę zakładasz swoją. Ona tak fajnie szczeka! Kocham Cię!

KOMENTARZ MAMY:
Tata ostatnimi czasy jest uwielbiany. Choć ja niewiele odstaję, to jednak nie ma jak u taty. A jak się bawią! Tylko zazdroszczę. Pierwsze zdjęcie synek w piżamce a drugie z tatusiem.




4 komentarze:

  1. No to my wyrodni jak tatuś, też trzymamy Klusię głównie w jednoczęściowych ubrankach, tylko pod spodem ma bodziaka, bo w domu 18-19 stopni (lubimy zimno, Klusię też, chyba tylko dlatego nadal zdrowa pomimo szalejącej grypy na mieście). Pozdrawiamy tatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraziłam sobie tą skarpetkową zabawę i śmieję się dzięki Wam do monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też ma ostatnio szał na tatusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, bo u taty jest najfajniej na świecie!

    A gołe stópki też uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń